Blog Hiburan Online Gosip Artis Panas Malaysia & Luar

Life insurance is nothing but the protection against financial loss resulting from death. The chief objective of life insurance is to provide a means of financial security to the family of a person, after his death. There are three parties in a life insurance transaction, namely the insurer, the insured and the owner of the policy or the policyholder.It is easy to obtain life insurance quotes, with the help of the technology of online search engines.

 
FREE HOT LINKS!!!
Community
Community
Community
Traffic Visitors
Google
 
UMIE Aida - "Saya sudah lama bersedia untuk kahwin"
Tuesday, January 22, 2008
UMIE Aida – “Saya sudah lama bersedia untuk kahwin.”

JUMAAT lepas, adalah harijadi pelakon Umie Aida. Tapi tidak ada sambutan besar-besaran kerana kata Umie zaman itu sudah berlalu. Yang ada hanya acara yang diatur secara surprise oleh rakan-rakan karib pelakon ini, iaitu Erra Fazira dalam satu majlis kecil yang menunya hanya pulut kuning dan sebuah kek kecil.

Bila ditanya harijadi yang ke berapa, Umie tidak teragak-agak memberitahu, usianya genap 35 tahun. Baguslah Umie, tak perlu nak berahsia tentang umur, tidak macam beberapa artis yang kenal tak pernah mahu menyatakan usia sebenar.

Kata Umie, hadiah paling indah baginya tahun ini adalah sekeping kad dari dua orang anak angkatnya Mohd Daniel, 15 dan Mohd Zul, 14 telah menulis sekeping kad berbunyi, “Terima kasih kerana menjaga kami.”

“Hati mana yang tidak tersentuh, bila mereka tulis kad sebegitu. Bagi Umie itulah hadiah yang paling indah untuk tahun ini,” kata Umie yang menjaga kedua-dua mereka sejak bayi sewaktu beliau baru berusia 20 tahun.

Mohd Daniel dan Mohd Zul beruntung kerana sejak mereka berusia enam bulan, Umie tidak pernah meninggalkan mereka. Jika ada shooting di luar Kuala Lumpur, diangkutnya kedua-dua anak kesayangan itu.

“Hanya bila shooting di Kuala Lumpur, Umie tak bawa sebab Umie akan balik rumah menjenguk mereka. Masa terasa cepat berlalu kerana hari ini mereka sudah remaja,” ujar Umie yang menganggap kedua-dua anaknya itu adalah harta yang tidak ternilai baginya.

“Kalau tidak jumpa mereka, terasa rindu. Saya bersyukur Tuhan bagi saya perasaan itu, sekalipun saya ini belum pernah berkahwin,” katanya.

Kemudiannya cuba merisik aktres popular ini, apakah tidak ada keinginan untuk menjejaki rakan karibnya Erra yang kini menjadi isteri semula.

“Bukan tidak mahu, sebenarnya sebelm Erra selamat lagi, Umie sudah punya keinginan untuk menjadi isteri, tapi, apakan daya, semua ini soal jodoh dan jodoh juga yang telah menyebabkan Erra mendahului Umie,’ katanya dengan senyum.

Apakah maksud Umie, calonnya ketika ini sudah ada?

“Saya tidak nafikan bahada saya kini mengenali seseorang,” katanya.

Apakah beliau orang yang istimewa?

“Saya hanya akan katakan orang itu istimewa bila dia sudah menjadi suami saya. Saya tidak mahu cakap lebih-lebih tentang ini, Insyaallah kalau ada jodoh, akan adalah hari istimewa kerana pintu hati Umie sudah terbuka, hanya menunggu ketukkan saja,” katanya.

Jadi, tahun ini Umie Adia akan makan nasi minyaklah, gitu?

“Jika diizinkan Allah, tidak ada yang mustahil,” katanya menyimpul senyuman penuh rahsia.
posted by Unknown-Girl @ 12:10 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
Community
About Me

Name: Unknown-Girl
Home:
About Me:
See my complete profile
Earn $$ with WidgetBucks!
Community
Previous Post
Archives
Links
  • Video Racing
  • Best Celebrities
  • ASIAN News
  • College Life
  • Best Funny
Community
Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER